در این نوشتار به خواص بلور نمک و درمان بیماری‌ها و تسکین دردها خواهیم پرداخت. بلور نمک دارای انرژی های بسیاری است که جهت تسکین دردها و درمان بیماری‌های زیر مفید است:

  • درمان انواع درد های پا، زانو، مچ، دست و کمر؛ همراه با ورم یا کبودی
  • درمان بیماری های ریوی، آسم و سرفه
  • انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها
  • ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس، اضطراب و عصبانیت

 

تسکین انواع دردها با بلور نمک

در تسکین انواع دردها همچون درد پا، زانو، مچ، دست، کمر درد همراه با ورم و یا کبودی می‌توان از بلور نمک استفاده کرد.

طریقه استفاده:

مقداری بلور نمک را بر روی تعدادی برگ آلو به مدت ده دقیقه قرار دهید تا انرژی های مثبت و شفا بخش برگ ها جذب شود. سپس بلور های نمک را بر روی محل درد به مدت بیست دقیقه بگذارید (در این مدت باید زیر نور آفتاب درازبکشید). این روش را روزی یک بار در هنگام ظهر تکرار کنید .
توجه داشته باشید که بلور نمک بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی محیط اطراف را جذب می کند. بنابراین می بایست آن ها را دور از امواج منفی نگهداری نمایید. بلور نمک امواج منفی را از فاصله ی ۵ متری حتی با وجود مانع جذب می کند. بهتر است همیشه قبل و بعد از استفاده از بلور های نمک ، آنها را مدتی زیر نور آفتاب قرار دهید تا امواج منفی خارج شوند .

 

درمان انواع بیماری ها با بلور نمک

به غیر از دردهای مذکور در بند قبلی، در درمان انواع بیماری ها نظیر بیماری های ریوی، آسم و سرفه نیز می‌توان از بلور نمک استفاده کرد.

طریقه استفاده:

مقدار بلور نمک را به مدت ده دقیقه زیر نور آفتاب بگذارید. همچنین مقداری اسفنج را نیز به مدت پنج دقیقه در آفتاب قرار داده و سپس بلور نمک را بر روی اسفنج گذاشته و آنها را درون ظرفی که از قبل،تعدادی از برگ های درختان انجیر، زردآلو، شاه توت و توت در آن نهاده شده ، به مدت پنج دقیقه قرار دهید . سپس بلور نمک را بر روی چاکرای پنجم ( گلو ) به مدت ده دقیقه بگذارید. اکنون بلور نمک را دوباره داخل آن ظرف گذاشته و آنها را به مدت ده دقیقه در آفتاب قرار دهید . سپس بلور نمک را به مدت سه دقیقه داخل یک لیوان آب گذاشته و پس از آن بلور نمک را بر داشته و آب را میل کنید . توجه داشته باشید که تا دو ساعت نباید هیچ چیزی ( حتی آب ) بخورید این روش را روزی یک بار تکرار نمایید.

هرگز از بلور نمک مخصوص فرد دیگر استفاده نکنید زیرا مدارات مغناطیسی اطراف بدن انسان ها با یکدیگر متفاوت بوده و مقداری از انرژی های منفی بیمار ممکن است به فرد دیگر انتقال یابد. بنا بر این هر فردی می بایست یک تکه بلور نمک مخصوص به خودش را داشته با شد.

 

انرژی زا و یا شفا بخش نمودن گیاهان و سنگ ها

چنانچه یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه در آفتاب بگذارید و سپس به مدت یک ساعت در کنار گیاه ، میوه و یا یک قطعه سنگ قرار دهید، انرژی های مثبت و مفید موجود در بلورنمک به آن منتقل می گردد .

توجه داشته باشید که قرار گرفتن بلور نمک در کنار میوه هایی همچون سیب ، موز و هندوانه مقدار انرژی موجی آنها را تقویت می نماید . چنانچه مقداری از آن میوه را میل کنید ، علاوه بر کسب انرژی های مثبت و انرژی زا بودن ، با قرار دادن مقدار کمی از آن میوه بر روی چشم سوم خود، انرژی آن را نیز کاملا احساس خواهید نمود . این انرژی که از بلور نمک دریافت می شود ، فقط به مدت یک ساعت در میوه و یا جسم باقی می ماند و سپس نابود می شود .

 

ایجاد آرامش در افراد و کاهش استرس، اضطراب و عصبانیت

کافیست یک قطعه بلور نمک را به مدت ده دقیقه بر روی چشم سوم خود قرار دهید .
هاله نمک: نمک، دارای هاله ای به صورت موجی بوده و دارای حدود ۳۰ سانتی متر ارتفاع است که به رنگ های سردی همانند سبز، آبی، یشمی، فیروزه ای، لا جوردی، بنفش، نیلی و … می باشد.

 

توصیه ها در استفاده از بلور نمک

  • بهتر است خانم های باردار قبل از سه ماهگی به هیچ عنوان بلور نمک را لمس نکنند.
  • بلور نمک باید فقط بر روی خاک قرار داشته و با اجسام دیگر و گیاهان حداقل ۵ متر فاصله داشته باشد